Назва предмету закупівлі Код ДК 021:2015 – 15510000-6, Молоко та вершки (молоко)
Процедура закупівлі Відкриті торги
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Молоко коров’яче питне ультрапастеризоване з масовою часткою жиру 2,5%.

Склад: молоко нормалізоване з вітаміном D3, без сухого молока; поживна та енергетична цінність на 100 г продукту: жири 2,5%, вуглеводи 4,6 г, білки 3,0 г, кальцій 123 мг, сіль не більше 0,15г. Відповідна інформація повинна міститися на пакуванні товару. На підтвердження всіх вищевказаних характеристик та  вимог надати в складі пропозиції фото упаковки запропонованого товару.

Інформація та маркування , яка повиина відображатися виробником на упаковці: дата виготовлення, вжити до, номер партії та час виготовлення, реєстраційний номер потужності, адреса потужностей виробництва. На підтвердження всіх вищевказаних характеристик та вимог надати в складі пропозиції фото упаковки запропонованого товару.

Термін придатності та умови зберігання: зберігати при температурі від плюс 1 °C до плюс 25 °C не менше вісім місяців. На підтвердження всіх вищевказаних характеристик та  вимог надати в складі пропозиції фото упаковки запропонованого товару.

Пакування:  міцні пакети (Тетра Брік) 1,0 кг. Якість молока коров’ячого питного ультрапастеризованого повинна відповідати вимогам ДСТУ 2661:2010 або ТУ виробника певного виду товару, на підтвердження в складі пропозиції надати копію документу(ів), передбаченого(их) п.6.2.2 Розділу 3 Тендерної документації.

Строк придатності товару на день поставки повинен становити не менш ніж 90% від загального строку придатності, який встановлений підприємством-виробником.

Постачальник постачає Замовнику товар партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок. Розвантажувальні роботи проводиться за рахунок постачальника.

Графік завозу продукції  у будні дні, на територію замовника з 8.00 до 15.00 – м. Дніпро, просп. О. Поля, 48.

Строк поставки: до 31 грудня 2024 року.

Загальні умови поставки товарів:

1. Поставка продукції здійснюється окремими дрібними партіями, відповідно до наданого Замовником замовлення на поставку Товару.  Замовлення на поставку відповідної партії Товару подається Замовником у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв’язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або/чи в усній формі (по телефону). Учасник має надати гарантійний лист щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасного фінансування  Замовника.

2. До ціни пропозиції включаються податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством, а також витрати на навантаження, розвантаження, зважування, поставку (транспортування) за місцем поставки (передачі) товару.

3. Постачальник здійснює поставку товару Замовнику протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання заявки.

4. На недоброякісний товар складається акт та повертається постачальнику. В разі виявлення неякісного товару  Постачальник зобов’язаний замінити цей товар на якісний товар протягом 24 годин.

5. Персонал учасника, який буде залучений до перевезення Товару, що є предметом закупівлі, та буде здійснювати навантажувально-розвантажувальні роботи, повинен бути забезпечений санітарним одягом (халат, рукавиці), про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Очікувана вартість закупівлі складає 154 392,00 грн.

Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі згідно п.1 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, методом порівняння ринкових цін. Зокрема, проаналізовано ціни в ЕСЗ за період грудень 2023-січень 2024 років, на сайті https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/ «Ціни на продукти» та ціни роздрібної торгівлі у супермаркетах Ашан, Сільпо, Новус, Гупермаркет, Фора.