Для споживачів є декілька аспектів, на які треба звертати увагу: 

⛽️ якщо заправляючи авто, у вас виник сумнів, на рахунок точності роботи колонки (обчислювання, недолив), необхідно звернутись до оператора АЗС. Той в свою чергу зобов’язаний провести контроль точності відпуск дози за допомогою еталонного мірника. Пункт 15 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, відхилення об’єму відпущеної у еталонний мірник дози рідкого пального з динамічною в’язкістю до 1000 мПа не повинно перевищувати 0,5 відсотка, оливи – 1 відсоток, газу нафтового скрапленого – 1 відсоток. Еталонний мірник має бути відкалібрований. 

⛽️ якщо виявлено недолив, то споживачу відшкодують збитки, а колонку мають закрити на ремонт, а також провести повну повірку після ремонту

⛽️ перед початком відпуску пального, на табло колонки показники мають бути збиті під нуль 

⛽️ оператор АЗС зобов’язаний видати чек, що підтверджує факт купівлі пального 

⛽️ окрім достовірних та своєчасно наданих необхідної, доступної, достовірної інформації про нафтопродукти, оператор АЗС має надати на вимогу споживача надати паспорт якості та копію декларацію про відповідальність. 

Якщо у вас виникли претензії стосовно якості послуг, які були надані на АЗС, а оператор відмовив задовольнити висунуті вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів, ви маєте право звернутись із заявою до Держпродспоживслужби за місцем розташування АЗС.

Категорії: Новини