Оновлення антитютюнового законодавства: заборона реклами електронних пристроїв для куріння і заборона продажу ароматизованих сигарет та рідин до електронних сигарет.
Відтепер під забороною:
• Реклама та стимулювання продажу тютюнових виробів, електронних сигарет та рідин до них.
• Смако-ароматичні добавки та їх додавання у будь-який компонент виробу (фільтр, папір, пакування, капсулу)
• Сигарети та тютюн для самокруток не може мати будь-яких технічних характеристик, що дозволяють змінювати їх запах, смак або інтенсивність диму.
Єдиним винятком стало виробництво таких виробів для експорту.
Закон заборонив введення в обіг електронні сигарети та рідини до них, які мають запах та смак фруктів, прянощів, трав, спирту, цукерок, ментолу або ванілі. Заборонили і додавання в рідини вітаміни, кофеїн, таурин та усе, що створює хибну думку про користь.
Графіка: ГО “Життя”